Počet záznamov: 1
Súčasné trendy marketingu v praxi
SYS 0026357 LBL 02248naa$$2200445$$$450$ 005 20240502071425.5 100 $a 20050311a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Súčasné trendy marketingu v praxi $f Viera Čihovská 330 $a Proces globalizácie predstavuje prevratnú spoločenskú transformáciu. Jej súčasťou je skracovanie vzdialeností medzi jednotlivými časťami sveta, hyperkonkurencia a nasýtenosť trhov. Výsledky prieskumu zameraného na otázku - Ako sa prejavujú globalizačné procesy v marketingovej praxi podnikov s rôznym rozsahom pôsobenia (celosvetovo, medzinárodne, národne v rámci SR) a zároveň vykonávajúcich svoju činnosť v rôznych oblastiach podnikania. Potreba marketingu na začiatku 21. storočia, podniky pripisujú stále väčšiu dôležitosť moderným marketingovým nástrojom, prispôsobujú svoje stratégie nielen rastúcej konkurencii, ale aj novému globálnem zákazníkovi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089443 $1 011 $a 1336-2828 $1 200 1 $a IBC. International business cooperation $v Roč. 16, č. 1 (2005), s. 26-27 $1 210 $a Bratislava $c INFORMEX $d 2005 541 1-
$a Present marketing tendencies in practice 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002245 $a globalizácia hospodárstva 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050311 $g AACR2
Počet záznamov: 1