Počet záznamov: 1
Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu
SYS 0035136 LBL 02370naa$$2200433$$$450$ 005 20231012082100.5 100 $a 20051024a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu $f Zuzana Kapsdorferová, Elena Horská 330 $a Poukázanie na možnosti presadenia sa typického produktu, resp. regionálnej špeciality (bryndze) na zahraničnom trhu s dôrazom na jeho špecifickosť, charakteristické znaky, prínos pre budovanie imidžu územia ako aj akceleráciu zahraničnej obchodnej výmeny. Modelový príklad formulovania marketingovej stratégie pre cieľový zahraničný trh - Taliansko. Pri riešení práce sa použili metódy SWOT analýzy, syntézy, komparácie a dedukcie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089088 $1 011 $a 1335-2571 $1 200 1 $a Acta oeconomica et informatica $d <The> Scientifical journal for economics and informatics in Agriculture $e vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve $z eng $v Roč. 8, č. 1 (2005), s. 14-18 $1 210 $a Nitra $c Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre $d 2005 541 1-
$a Strategy of the typical product assessment at the foreign market 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004487 $a poľnohospodárstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006917 $a valorizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006392 $a Taliansko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004474 $a politika výrobková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001101 $a analýza swot 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0008926 $a Kapsdorferová $b Zuzana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0065179 $a Horská $b Elena $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20051024 $g AACR2
Počet záznamov: 1