Počet záznamov: 1
Výhody a rizika srovnávací reklamy
Názov Výhody a rizika srovnávací reklamy Autorské údaje Libor Štajer Autor Štajer Libor Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 2 ((únor 2006), s. 50-52. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * reklama porovnávacia * súťaž hospodárska * právo * harmonizácia * legislatíva * Česko * Európska únia Anotácia Legislatívna úprava použitia porovnávacej reklamy v Českej republike. Text úpravy porovnávacej reklamy prebratý zo smernice Európskeho parlamentu a Rady 97/55/ES. Porovnávacia reklama všeobecne zakázaná a prípustná len za určitých podmienok. Definícia porovnávacej reklamy. Prípustnosť porovnávacej reklamy podľa uvedenej smernice. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-6
článok
Počet záznamov: 1