Počet záznamov: 1
Marketing bánk z praktického hľadiska
Názov Marketing bánk z praktického hľadiska Autorské údaje Josef Kapoun Autor Kapoun Josef Zdrojový dokument Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 5, č. 12 (December 2005), s. 10-11. - Bratislava : MF MEDIA, 2005. ISSN 1336-393X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá banky * marketing * nástroje marketingové * služby finančné * ceny * podpora predaja * reklama * logistika * bankovníctvo elektronické Anotácia Švajčiarsky odborník porovnáva marketingovú prax veľkých finančných inštitúcií v krajine pod Alpami s vývojom v postkomunistických krajinách. Špecifiká propagácie vo finančných inštitúciách. Tvorba produktu a cien. Podpora predaja. Záverečný nástroj marketingu - služby po predaji. Digitalizované služby a mladá generácia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-12
článok
Počet záznamov: 1