Počet záznamov: 1
Aktuálne trendy rozvoja marketingu
SYS 0049088 LBL 02599naa$$2200445$$$450$ 005 20240522081827.2 100 $a 20061113d2006 m y slo 03 ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Aktuálne trendy rozvoja marketingu $f Viera Vojteková 301 $a VEGA 1/2639/05 330 $a Tri základné vývojové trendy, ktoré vytvárajú príležitosti pre uplatnenie sa na trhu. Hlavný cieľ marketingu. Hlavné marketingové analýzy a ich charakteristika: analýza zákazníkov, konkurenčná analýza, možnosť a schopnosť firmy uplatniť sa na trhu. Ďalšie trendy rozvoja marketingu: globalizácia, demografia, životný štýl, bezpečnosť produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0050439 $1 010 $a 80-225-2242-2 $1 200 1 $a Modernizácia marketingových a obchodných činností $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $v S. 157-159 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2006 $1 215 $a 166 s. $1 710 12 $3 eu_un_auth*0014026 $a Modernizácia marketingových a obchodných činností $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 27.10.2006 $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0002802 $a Slovenská marketingová spoločnosť $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001664 $a deregulácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001261 $a bezpečnosť potravinová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0008405 $a Vojteková $b Viera $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061113 $g AACR2
Počet záznamov: 1