Počet záznamov: 1  

Druhá cenová vojna

  1. Názov Druhá cenová vojna
    Autorské údajeIvan Haluza, František Múčka
    Autor Haluza Ivan
    Spoluautori Múčka František
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 47 (30. novembra 2006), s. 14-15. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * reťazce obchodné * Slovensko * konkurencia * ceny * kvalita * predajne diskontné
    AnotáciaLídl efekt, ktorý na Slovensku odštartoval cenovú vojnu maloobchodných reťazcov, pomaly doznieva. Slovensko opúšťajú prvé reťazce, ktoré boj o zákazníka vzdali. Nemecký diskontér Aldi vykompenzuje odchod niektorých konkurentov z trhu. Príchod Aldi pomôže konkurencii, ale práve to straší slovenských potravinárov. Znižovanie kvality potravín. Slovensko je pre reťazce stále atraktívne. Uvoľnené priestory.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 41-51 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.