Počet záznamov: 1
Druhá cenová vojna
Názov Druhá cenová vojna Autorské údaje Ivan Haluza, František Múčka Autor Haluza Ivan Spoluautori Múčka František Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 47 (30. novembra 2006), s. 14-15. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * reťazce obchodné * Slovensko * konkurencia * ceny * kvalita * predajne diskontné Anotácia Lídl efekt, ktorý na Slovensku odštartoval cenovú vojnu maloobchodných reťazcov, pomaly doznieva. Slovensko opúšťajú prvé reťazce, ktoré boj o zákazníka vzdali. Nemecký diskontér Aldi vykompenzuje odchod niektorých konkurentov z trhu. Príchod Aldi pomôže konkurencii, ale práve to straší slovenských potravinárov. Znižovanie kvality potravín. Slovensko je pre reťazce stále atraktívne. Uvoľnené priestory. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 41-51 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1