Počet záznamov: 1
Manažer jako značka
Názov Manažer jako značka Autorské údaje Klaus Thiermann Autor Thiermann Klaus Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 11 (listopad 2006), s. 46-47. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažéri * autorita * vedenie podniku * vedenie ľudí * značky výrobkov * vedomosti * médiá * reklama * konkurencia Anotácia Budovanie značky osobnosti. Otázka popularity, sympatií, dôvery a lojálnosti. Vyjadrenie vlastnej konkurenčnej výhody heslom. Umenie predať svoje schopnosti a skúsenosti. Vlastná prezentácia. Pozornosť médií. Vedúci manažéri a zvyšovanie hodnoty svojej značky. Negatívna reklama. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1