Počet záznamov: 1
Veľtrhy a výstavy ako súčasť komunikačného mixu
Názov Veľtrhy a výstavy ako súčasť komunikačného mixu Autorské údaje Kamila Rubaninská Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 387-393. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia masová * marketing * veľtrhy * výstavy * prezentácia firemná * rozpočet nákladov * plánovanie * harmonogramy časové * informácie Anotácia Veľtrhy a výstavy ako multifunkčné médium. Rozdelenie výstavných akcií z obchodného pohľadu. Veľtrhy ako nástroj marketingového mixu. Metodika účasti na veľtrhu alebo výstave. Plán účasti na veľtrhu. Analýza cieľov a výber veľtrhu. Rozpočet na veľtržnú prezentáciu. Časový harmonogram. Komunikácia pred a počas veľtrhu. Zhodnotenie veľtrhu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01089-032, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1