Počet záznamov: 1  

Malí zákazníci s veľkým vplyvom

  1. Názov Malí zákazníci s veľkým vplyvom
    Autorské údajeBarbora Mančíková
    Autor Mančíková Barbora
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Č. 27 (5. júla 2007), s. 34-35. - Bratislava : TREND Holding, 2007. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * deti * produkty * segmentácia trhu * nákup
    AnotáciaNakupovanie detí. Sila detí na trhu rastie. Bezpečné pohybovanie mladých ľudí v internetovom prostredí. Pokrytie trhu. Vnímanie detí ako kľúčového segmentu. Neviditeľní zákazníci. Odlišnosti segmentu detských zákazníkov. Aktívny prístup.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 21-30 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.