Počet záznamov: 1
Pro Izrael charakteristický individualismus
Názov Pro Izrael charakteristický individualismus Autorské údaje Soňa Gullová Autor Gullová Soňa Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 6-7 (červen-červenec 2007), s. 48-49. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.5 - Zahraničný obchod Heslá obchod zahraničný * rokovania obchodné * spolupráca medzinárodná * partneri obchodní * kultúra * národ * Izrael Anotácia Individuálny spôsob obchodného jednania v Izraeli daný spoločenskou rôznorodosťou krajiny. Neformálnosť v jednaní. Rokovanie štýlom víťazstvo - prehra. Tvrdosť a priebojnosť izraelských obchodníkov. Snaha izraelských obchodníkov čo najlepšie spoznať zahraničného partnera. Dohadovanie sa o cene. Rýchly spád obchodného rokovania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-12 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1