Počet záznamov: 1  

Zmeny v manažmente a v marketingu v slovenských podnikoch po vstupe SR do EÚ

  1. ŠÚBERTOVÁ, Elena. Zmeny v manažmente a v marketingu v slovenských podnikoch po vstupe SR do EÚ. In Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9, s. 7-22
    Ohlasy:
    [4] SIROTKA, Vladimír. Prostredie MSP a opatrenia na jeho podporu. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. S. 131-135. ISBN 978-80-225-2364-6
    [4] GAJDOVÁ, Denisa - ŠPILOVÁ, Martina. Zvýšenie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov na základe vybraných marketingových nástrojov. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. CD-ROM. S. 118-122. ISBN 978-80-225-2552-7
    [4] GAJDOVÁ, Denisa. Združenia, horizontálne a vertikálne siete MSP. In Ekonomika, financie a manažment podniku II. [elektronický zdroj] : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty). Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2628-9
    [4] MARČIŠOVÁ, Miriam. Zvyšovanie výkonnosti podniku v kontexte strategického finančného plánovania. In Strategické nástroje zvyšovania výkonnosti a konkurencieschopnosti slovenských podnikov : zborník z vedeckého seminára organizovaného Katedrou stratégie a podnikania FM UK v rámci projektu VEGA 1/3788/06 : Bratislava 5.12.2008. Bratislava : KARTPRINT, 2008. S. 91-97. ISBN 978-80-88870-75-3
    [4] MARČIŠOVÁ, Miriam. Zhodnotenie kvality podnikateľského prostredia v krajinách Európskej únie. In Rozvoj teórie a praxe manažmentu s podporou doktorandov FM UK : zborník z vedeckej konferencie doktorandov Fakulty managementu UK : 12.12.2008. Bratislava : KARTPRINT, 2008. S. 59-65. ISBN 978-80-88870-74-6
    [4] BUJNOVÁ, Darina. Daňové a odvodové bariéry v oblasti malých a stredných podnikov. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 [elektronický zdroj] : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. S. 52-55. CD-ROM. ISBN 978-80-225-3738-5
    [4] GAJDOVÁ, Denisa - ŠPILOVÁ, Martina. Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky. In Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. 2010. ISBN 978-80-8105-167-8, s. 1123-128.
    [4] REMEŇOVÁ, Katarína. Inovatívne stratégie a taktiky cenového manažmentu. In Moderné trendy v manažmente a ich uplatňovanie v podnikoch na Slovensku : recenzovaný zborník vedeckých statí z riešenia I. etapy grantového programu VEGA. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4028-5, s. 120-130. VEGA 1/0316/14.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.