Počet záznamov: 1
Fundamentals of marketing
Názov Fundamentals of marketing Autorské údaje Marilyn A. Stone and John Desmond with a contribution by J.B. (Ian) McCall Autor Stone Marilyn A. Spoluautori Desmond John Vydavateľské údaje London : Routledge , 2007. - 480 s. ISBN 978-0-415-37097-4 , 0-415-37097-3 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing strategický * plánovanie * správanie spotrebiteľa * výskum * segmentácia trhu * značky výrobné * produkty * ceny * komunikácia marketingová * kanály distribučné * internet Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 820414
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 820414 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1