Počet záznamov: 1  

Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa

  1. SYS0068247
    LBL
      
    01856nla$$2200337$$$450$
    005
      
    20240502071825.8
    100
      
    $a 20071217a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa $f Jana Ščepková
    330
      
    $a Ekonomický model spotrebiteľovho správania. Spotrebiteľ, ktorý sa správa racionálne si obstaráva také tovary alebo služby, ktoré budú maximalizovať pocit jeho uspokojenia a ktoré si môže dovoliť realizovať vzhľadom na výšku svojho príjmu. Takéto správanie spotrebiteľa predstavuje voľbu optimálnej (rovnovážnej) spotrebnej stratégie. Model rozhodovania spotrebiteľa. Objektívne faktory a zmena spotrebnej stratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0068059 $1 010 $a 978-80-225-2417-9 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku I. $b elektronický zdroj $e vedecká konferencia doktorandov $g zostavovatelia: Elena Šúbertová, Peter Markovič $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2007 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Influence of objective factors according to optimal consumer´s decision
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003407 $a modely ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001594 $a dane spotrebné
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0000466 $a Ščepková $b Jana $p EUBFPMKPO $r 0,2 $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071217 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.