Počet záznamov: 1
Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa
SYS 0068247 LBL 01856nla$$2200337$$$450$ 005 20240502071825.8 100 $a 20071217a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa $f Jana Ščepková 330 $a Ekonomický model spotrebiteľovho správania. Spotrebiteľ, ktorý sa správa racionálne si obstaráva také tovary alebo služby, ktoré budú maximalizovať pocit jeho uspokojenia a ktoré si môže dovoliť realizovať vzhľadom na výšku svojho príjmu. Takéto správanie spotrebiteľa predstavuje voľbu optimálnej (rovnovážnej) spotrebnej stratégie. Model rozhodovania spotrebiteľa. Objektívne faktory a zmena spotrebnej stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0068059 $1 010 $a 978-80-225-2417-9 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku I. $b elektronický zdroj $e vedecká konferencia doktorandov $g zostavovatelia: Elena Šúbertová, Peter Markovič $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2007 $1 215 $a CD-ROM 541 1-
$a Influence of objective factors according to optimal consumer´s decision 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003407 $a modely ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001594 $a dane spotrebné 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0000466 $a Ščepková $b Jana $p EUBFPMKPO $r 0,2 $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071217 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1