Počet záznamov: 1
Dostupnosť - kľúčový faktor etablovania investorov
Názov Dostupnosť - kľúčový faktor etablovania investorov Autorské údaje Peter Drábik Autor Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 2-4, 9. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.72 - Medzinárodný platobný styk. Medzinárodný peňažný a kapitálový trh Heslá investície priame zahraničné * investori * regióny * rozvoj regionálny * doprava * parky priemyselné * distribúcia * sklady * vzdelanie * samospráva * komunikácia Anotácia Geografická poloha Slovenska - dostupnosť jeho regiónov k dopravným sieťam Európskej únie. Lokálna infraštruktúra - pripravenosť regiónu na etablovanie investora. Prítomnosť stredných a vysokých škôl - prísun kvalifikovanej pracovnej sily pre investora. Investičné stimuly regionálneho dosahu. Priemyselné parky. Logistické a distribučné centrá. Integrácia do miestnej komunity. Komunikácia so samosprávou. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00714-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1