Počet záznamov: 1
Analýza poptávky a cenová strategie
Názov Analýza poptávky a cenová strategie Autorské údaje Radek Tahal Autor Tahal Radek Zdrojový dokument 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá firmy * marketing * výskum * stratégia obchodná * politika cenová * dopyt * analýzy Anotácia Každá firma má nejaký cieľový segment zákazníkov, ktorému svoje výrobky alebo služby ponúka. Je potrebné poznať, aká je konkurencieschopnosť tejto cieľovej skupiny a koľko sú títo zákazníci schopní a ochotní utratiť za produkty danej firmy. K tomu používajú obchodníci a marketéri rôzne typy analýz a marketingových výskumov. Na ich základe potom firma stanovuje svoju cenovú a marketingovú stratégiu. V priebehu životného cyklu produktu firma niekoľkokrát prehodnocuje svoje cenovú politiku. Dôvodom je meniaca sa dopytová krivka a náklady spojené s výrobou produktu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1