Počet záznamov: 1  

Analýza poptávky a cenová strategie

  1. Názov Analýza poptávky a cenová strategie
    Autorské údajeRadek Tahal
    Autor Tahal Radek
    Zdrojový dokument 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * marketing * výskum * stratégia obchodná * politika cenová * dopyt * analýzy
    AnotáciaKaždá firma má nejaký cieľový segment zákazníkov, ktorému svoje výrobky alebo služby ponúka. Je potrebné poznať, aká je konkurencieschopnosť tejto cieľovej skupiny a koľko sú títo zákazníci schopní a ochotní utratiť za produkty danej firmy. K tomu používajú obchodníci a marketéri rôzne typy analýz a marketingových výskumov. Na ich základe potom firma stanovuje svoju cenovú a marketingovú stratégiu. V priebehu životného cyklu produktu firma niekoľkokrát prehodnocuje svoje cenovú politiku. Dôvodom je meniaca sa dopytová krivka a náklady spojené s výrobou produktu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.