Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť podniku ako nástroj marketingu?
Názov Spoločenská zodpovednosť podniku ako nástroj marketingu? Preklad názvu Company social responsibility as a part of marketing of company? Autorské údaje Kristína Viestová, Jana Štofilová, Katarína Karasová Autor Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Karasová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Festive scientific conference on the occasion of 15th anniversary of the establishment of Faculty of Business and Management Brno University of Technology : international conference, Brno, 12.-14. September 2007 : conference proceedings. - Brno : University of Technology. Faculty of Business and Management, 2007 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Heslá zodpovednosť spoločenská * podnikanie * podnik * obchod * ekológia * ochrana prostredia životného * vzťahy medziľudské * vzťahy obchodné * komunikácia * zamestnanci * zamestnávatelia * marketing sociálny Anotácia Koncepcia sociálneho marketingu. Sociálna zodpovednosť podniku všeobecne. Charakteristika pojmu spoločenská zodpovednosť podniku. Aktivity spoločenskej zodpovednosti podnikov a motivácia podnikov k spoločensky zodpovednému podnikaniu. Benefity, ktoré prináša firmám spoločensky zodpovedné podnikanie. Spoločenská zodpovednosť obchodu, obchodného podniku. Nevyhnutnosť hodnotenia spoločenskej zodpovednosti podniku a obchodu. Etický kódex obchodu. Prieskum a audit spoločenskej zodpovednosti podniku. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01015-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1