Počet záznamov: 1  

13. Podpora predaja

  1. Názov 13. Podpora predaja
    Autorské údajeHelena Labská
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketingová komunikácia : vysokoškolská učebnica vydaná v rámci grantu MŠ SR - KEGA 3-3171-05. S. 263-270. - Bratislava : Book & Book Publisher, 2007. ISBN 978-80 969099-5-7
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podpora predaja * koncepcie * technika * technika predaja * spotrebitelia
    AnotáciaCharakteristika podpory predaja. Prečo stúpa príťažlivosť podpory predaja. Ciele podpory predaja. Spracovanie koncepcie podpory predaja. Techniky podpory predaja na úrovni externého obchodného personálu. Nástroje podpory predaja zo strany priemyslu pre obchod. Podpora predaja orientovaná na spotrebiteľov - paleta prostriedkov. Podpora predaja v oblasti investičných statkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01077-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.