Počet záznamov: 1
Zručnosť učiteľa pri kladení otázok
SYS 0083199 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083221.8 100 $a 20081015d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Zručnosť učiteľa pri kladení otázok $f Darina Orbánová 330 $a K najdôležitejším prostriedkom sociálnej komunikácie vo výchovno-vzdelávacom procese patrí reč učiteľa a žiakov. Častou formou komunikácie je kladenie otázok učiteľov žiakom a naopak. Základné pravidlá pri formulovaní otázok. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0063694 $1 010 $a 978-80-245-1198-6 $1 200 1 $a Analýza kompetencí učitelů odborných ekonomických předmětů $e sborník z mezinárodní vědecké konference 2007 $e Praha, 31.5.2007 $v S. 60-64 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická. Nakladatelství Oeconomica $d 2007 $1 215 $a 112 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002813 $a komunikácia sociálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007065 $a výchova 675 $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $f 1956- $p EUBFNHKPG $9 100 $4 070 $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081015 $g AACR2
Počet záznamov: 1