Počet záznamov: 1  

Zručnosť učiteľa pri kladení otázok

  1. SYS0083199
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083221.8
    100
      
    $a 20081015d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Zručnosť učiteľa pri kladení otázok $f Darina Orbánová
    330
      
    $a K najdôležitejším prostriedkom sociálnej komunikácie vo výchovno-vzdelávacom procese patrí reč učiteľa a žiakov. Častou formou komunikácie je kladenie otázok učiteľov žiakom a naopak. Základné pravidlá pri formulovaní otázok.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0063694 $1 010 $a 978-80-245-1198-6 $1 200 1 $a Analýza kompetencí učitelů odborných ekonomických předmětů $e sborník z mezinárodní vědecké konference 2007 $e Praha, 31.5.2007 $v S. 60-64 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická. Nakladatelství Oeconomica $d 2007 $1 215 $a 112 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002813 $a komunikácia sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007065 $a výchova
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $f 1956- $p EUBFNHKPG $9 100 $4 070 $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081015 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.