Počet záznamov: 1  

The Ethics in the Product Marketing

  1. Názov The Ethics in the Product Marketing
    Preklad názvuEtika v produktovom marketingu
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Gabriela Dubcová
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 2 (2008). - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934
    Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
    PoznámkyVEGA 1/4579/07. - VEGA 1/3828/06
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 17 - Etika. Morálka
    Heslá marketing * produkty * etika * spotrebitelia * kvalita výrobkov * ochrana spotrebiteľa
    AnotáciaTeória náležitej starostlivosti o spotrebiteľa. Atribúty kvality produktu. Etika v marketingu. Základné otázky etiky produktového marketingu. Ochrana spotrebiteľa.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01410-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF90.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.