Počet záznamov: 1
The Ethics in the Product Marketing
Názov The Ethics in the Product Marketing Preklad názvu Etika v produktovom marketingu Autorské údaje Štefan Majtán, Gabriela Dubcová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 2 (2008). - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Poznámky VEGA 1/4579/07. - VEGA 1/3828/06 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 17 - Etika. Morálka Heslá marketing * produkty * etika * spotrebitelia * kvalita výrobkov * ochrana spotrebiteľa Anotácia Teória náležitej starostlivosti o spotrebiteľa. Atribúty kvality produktu. Etika v marketingu. Základné otázky etiky produktového marketingu. Ochrana spotrebiteľa. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01410-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 90.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1