Počet záznamov: 1  

Výzvy pre marketing kultúry v 21. storočí

  1. Názov Výzvy pre marketing kultúry v 21. storočí
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMladý ekonóm 2001 : progresívne trendy vývoja vybraných oblastí ekonomiky v krajinách strednej a východnej Európy v novom tisícročí : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, jún 2001. S. 113-119. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1497-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE01 00032-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.