Počet záznamov: 1  

Informačné zdroje pre marketingové spravodajstvo v podmienkach Slovenskej republiky

  1. Názov Informačné zdroje pre marketingové spravodajstvo v podmienkach Slovenskej republiky
    Preklad názvuMarketing intelligence data sources in the Slovak Republic
    Autorské údajeŠtefan Žák
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 116-120. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
    PoznámkyVEGA 1/4561/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * informácie * kancelárie * Slovensko * konkurencia
    AnotáciaMarketingové spravodajstvo reprezentuje každodenné informácie o vývoji marketingového prostredia. Pomáha manažérom pripravovať a upravovať marketingové plány. Sústreďuje správy monitorovaním prostredia a poskytuje ich marketingovým manažérom. Informácie pre marketingové spravodajstvo. Informačné kancelárie poskytujúce údaje o slovenských firmách. Komerčné databázy dostupné v SR. Konkurenčné spravodajstvo - predstavuje v súčasnosti najrozvinutejšiu oblasť spravodajstva v marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00225-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.