Počet záznamov: 1  

Štandardizácia verzus diferenciácia v medzinárodnom marketingu priemyselných podnikov SR

  1. Názov Štandardizácia verzus diferenciácia v medzinárodnom marketingu priemyselných podnikov SR
    Preklad názvuMarketing standardization versus differentiation in industrial multinational comanies in Slovakia
    Autorské údajeZuzana Roby
    Autor Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Bratislava, 17.-18.9.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá štandardizácia * podnik priemyselný * Slovensko * výskum ekonomický * marketing medzinárodný
    AnotáciaObjasnenie problematiky štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu a výsledky výskumu aplikovania štandardizácie a diferenciácie a ich najdôležitejších faktorov v priemyselných podnikoch SR.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01369-085, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.