Počet záznamov: 1
Malé firmy a význam marketingovej komunikácie
SYS 0105553 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072153.2 100 $a 20091102d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Malé firmy a význam marketingovej komunikácie $f Denisa Gajdová, Martina Špilová 330 $a Význam reklamy, public relations, osobného predaja alebo podpory predaja pre rozhodovanie spotrebiteľa o kúpe v čase hospodárskej krízy. Precízne pripravená a dobre realizovaná marketingová komunikácia môže v mnohých prípadoch "zachrániť život" malých firiem na trhu. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-126-5 $1 200 1 $a Masmediálna komunikácia a realita III. $e marketingová komunikácia $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice $v S. 201-209 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0023949 $a Gajdová $b Denisa $f 1977- $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0061792 $a Špilová $b Martina $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091102 $g AACR2 830 $a externé doktorandky, nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1