Počet záznamov: 1  

Malé firmy a význam marketingovej komunikácie

  1. SYS0105553
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072153.2
    100
      
    $a 20091102d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Malé firmy a význam marketingovej komunikácie $f Denisa Gajdová, Martina Špilová
    330
      
    $a Význam reklamy, public relations, osobného predaja alebo podpory predaja pre rozhodovanie spotrebiteľa o kúpe v čase hospodárskej krízy. Precízne pripravená a dobre realizovaná marketingová komunikácia môže v mnohých prípadoch "zachrániť život" malých firiem na trhu.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8105-126-5 $1 200 1 $a Masmediálna komunikácia a realita III. $e marketingová komunikácia $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice $v S. 201-209 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0023949 $a Gajdová $b Denisa $f 1977- $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0061792 $a Špilová $b Martina $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091102 $g AACR2
    830
      
    $a externé doktorandky, nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.