Počet záznamov: 1  

Malé firmy a význam marketingovej komunikácie

  1. GAJDOVÁ, Denisa - ŠPILOVÁ, Martina. Malé firmy a význam marketingovej komunikácie. In Masmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5, s. 201-209
    Ohlasy:
    [4] TÓTH, Miroslav. Hospodárnosť a efektívnosť v podnikovom procese. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU. 2010, s. 1-9. VEGA 1/0686/08.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.