Počet záznamov: 1
Vzťahový marketing
Názov Vzťahový marketing : od teoretických východísk po uplatnenie v praxi Autorské údaje Zuzana Francová, Milan Oreský Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Lipianska Júlia (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Orgonáš Jozef (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2010. - 313 s. [18,259 AH] ISBN 978-80-225-2952-5 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing vzťahový * marketing manažment * zákazníci * vzťahy ekonomické * vzťahy medzipodnikové * vzťahy obchodné * trh spotrebiteľský * obchod * marketing mix * spotreba osobná * dodávatelia * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * portfólio * motivácia pracovná * efektívnosť * ukazovatele ekonomické Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 9, z toho voľných 5, prezenčne 4 Signatúra 843311, 843312, 844025-844028, 851607-851609 Archív EPC E10 00927-001, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 843311 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 843312 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 844025 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 844026 SEK Sklad knižničného fondu voľný 844027 SEK Sklad knižničného fondu voľný 844028 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 851607 SEK Sklad knižničného fondu voľný 851608 SEK Sklad knižničného fondu voľný 851609 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1