Počet záznamov: 1  

Nástroj konkurenčnej výhody: imidž

  1. Názov Nástroj konkurenčnej výhody: imidž
    Autorské údajeIvan Bzdúšek
    Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 13-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * definície * analýzy
    AnotáciaImidž, jeho význam, podstata a definícia. Klasifikácia jednotlivých druhov imidža. Vlastnosti, nositelia, funkcie, analýza imidža.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00196-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.