Počet záznamov: 1
Úroveň vzťahov k zákazníkom v slovenských podnikoch
Názov Úroveň vzťahov k zákazníkom v slovenských podnikoch Autorské údaje Viliam Lendel Autor Lendel Viliam Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D - Faculty of Economics and Administration. Č. 14 (2009), s. 148-159. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2009. ISSN 1804-8048 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * spokojnosť zákazníkov * marketing * manažment * podnik * výskum ekonomický Anotácia Riadenie vzťahov so zákazníkmi je komplexná stratégia a proces získavania, udržiavania a združovania s vybranými zákazníkmi s cieľom vytvoriť prvotriednu hodnotu pre spoločnosť a zákazníka. Zahŕňa integráciu funkcií marketingu, predaja, služieb zákazníkom a dodávateľského reťazca organizácie za účelom dosiahnutia vyššej efektivity a účinnosti pri dodávaní zákazníckych hodnôt . Od marca do októbra 2008 bol realizovaný výskum, ktorého primárnou úlohou bolo získanie a interpretácia informácií vypovedajúcich o miere využívania CRM v slovenských podnikoch. Výskum bol zameraný na stredné a veľké podniky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 14
článok
Počet záznamov: 1