Počet záznamov: 1
Využívanie sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie
Názov Využívanie sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie Súbežný názov The Use of social media as a marketing communication tool Autorské údaje Peter Štetka Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 1-11. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing sieťový * siete sociálne * marketing mix * spotrebitelia Anotácia Marketingová komunikácia so spotrebiteľmi a rastúci trend používania sociálnych médií. Využívanie nástrojov v on-line komunikačnom mixe. Marketingová komunikácia a nástroje vzájomnej komunikácie medzi podnikmi a zákazníkmi. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00284-029, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1