Počet záznamov: 1  

Využívanie sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie

  1. Názov Využívanie sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie
    Súbežný názovThe Use of social media as a marketing communication tool
    Autorské údajePeter Štetka
    Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 1-11. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing sieťový * siete sociálne * marketing mix * spotrebitelia
    AnotáciaMarketingová komunikácia so spotrebiteľmi a rastúci trend používania sociálnych médií. Využívanie nástrojov v on-line komunikačnom mixe. Marketingová komunikácia a nástroje vzájomnej komunikácie medzi podnikmi a zákazníkmi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00284-029, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.