Počet záznamov: 1
Aplikácia marketingových nástrojov v slovenských výrobných družstvách vo vzťahu k ich veľkosti
Názov Aplikácia marketingových nástrojov v slovenských výrobných družstvách vo vzťahu k ich veľkosti Preklad názvu Application of marketing tools in the slovak producer co-operatives according to theirs size Autorské údaje Elena Šúbertová, Igor Petrikovič Autor Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Petrikovič Igor EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 3 (2010), s. 58-70. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1336-3301 Výstup z projektu VEGA 1/0330/08 Zhodnotenie zmien podnikateľských štruktúr v dôsledku integračných procesov pri kooperácii malých a stredných podnikov, osobitne družstiev
Poznámky VEGA 1/0330/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá nástroje marketingové * družstvá výrobné * Slovensko * veľkosť podnikov * marketing mix * komunikácia marketingová Anotácia Vplyv veľkosti družstva na využívanie nástrojov marketingového mixu v podmienkach slovenských výrobných družstiev. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Archív EPC E11 00495-006, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-3
článok
Počet záznamov: 1