Počet záznamov: 1  

Vplyv kvality povýrobných služieb na zákazníka

  1. Názov Vplyv kvality povýrobných služieb na zákazníka : bakalárska práca
    Autorské údajeMiloslav Šúň, školiteľ:Michal Leščišin
    Autor Šúň Miloslav
    Ďalší autori Leščišin Michal (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu výroby a logistiky - zrušená
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 43 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859295

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce776.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.