Počet záznamov: 1
Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť
Názov Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť Autorské údaje Kamila Rubaninská, Jana Onušková Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Onušková Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 81-88. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9 Poznámky IGM 2316069/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zákazníci * hodnota * starostlivosť o zákazníkov * systém CRM Anotácia Starostlivosť o zákazníka. Fázy životného cyklu zákazníka. Hodnota a ziskovosť zákazníka. Potenciálna hodnota zákazníka. Rozdelenie zákazníkov do segmentov podľa ich ziskovosti a hodnoty. Spokojnosť a retencia zákazníka ako základ ekonomického úspechu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01706-009, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1