Počet záznamov: 1
Význam strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov
SYS 0155311 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220321090258.8 100 $a 20120619a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Význam strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov $f Eva Ivanová 330 $a Malé a stredné podniky a úloha strategického riadenia. Kritériá pre MSP. Strategický marketing a konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov. Využitie marketingovej komunikácie na tvorbu, podporu a udržanie konkurenčnej výhody. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0155144 $1 011 $a 1336-3727 $1 200 1 $a Sociálno-ekonomická revue $e vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne $d Social and economic revue : Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal $v Roč. 10, č. 1 (2012), s. 12-19 $1 210 $a Trenčín $c Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne $d 2012 541 1-
$a <The> Intent of strategic marketing within the small and medium enterprices competitiveness 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*p0024057 $a Ivanová $b Eva $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120619 $g AACR2
Počet záznamov: 1