Počet záznamov: 1  

Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy

  1. SYS0159962
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072755.9
    100
      
    $a 20120926d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy $d Marketing on social networks: Effective means in times of crisis $f Zuzana Lukačovičová
    301
      
    $a VEGA 1/0612/12
    330
      
    $a Vymedzenie problematiky a typológia sociálnych sietí. Základné oblasti, riziká a prednosti využitia sociálnych sietí v marketingu. Stratégia, na základe ktorej sa budú aktivity vyvíjať, aby boli v súlade s celofiremnou marketingovou stratégiou.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0159913 $1 010 $a 978-80-225-3452-9 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Petra Jansová $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 470-483 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [824 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003225 $a marketing sieťový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120926 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.