Počet záznamov: 1
Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy
SYS 0159962 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072755.9 100 $a 20120926d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy $d Marketing on social networks: Effective means in times of crisis $f Zuzana Lukačovičová 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Vymedzenie problematiky a typológia sociálnych sietí. Základné oblasti, riziká a prednosti využitia sociálnych sietí v marketingu. Stratégia, na základe ktorej sa budú aktivity vyvíjať, aby boli v súlade s celofiremnou marketingovou stratégiou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0159913 $1 010 $a 978-80-225-3452-9 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Petra Jansová $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 470-483 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [824 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003225 $a marketing sieťový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120926 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1