Počet záznamov: 1  

Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy

  1. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 470-483. VEGA 1/0612/12
    Ohlasy:
    [4] ORESKÝ, Milan - BALHAR, Vítězslav - ČIHOVSKÁ, Viera - FOLVARČÍKOVÁ, Lucia - FRANCOVÁ, Zuzana - HANULÁKOVÁ, Eva - HASPROVÁ, Mária - LIPIANSKA, Júlia - LOYDLOVÁ, Miroslava - ORGONÁŠ, Jozef - VASIĽOVÁ, Mária. Aplikácie marketingu. Recenzenti Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 348 s. [23,35 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3801-5.
    [4] DZUROVÁ, Mária - FRIDRICH, Branislav - KORČOKOVÁ, Marína - ORGONÁŠ, Jozef. Spotrebiteľská politika I. Recenzenti: Júlia Lipianska, Juraj Kubiš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 335 s. [14,33 AH]. ISBN 978-80-225-3950-0.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.