Počet záznamov: 1
Úprava vybraných nástrojov marketigovej komunikácie v legislatíve Slovenskej republiky
Názov Úprava vybraných nástrojov marketigovej komunikácie v legislatíve Slovenskej republiky Autorské údaje Veronika Plavčanová Autor Plavčanová Veronika Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : zborník príspevkov z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 6. 12. 2012, Bratislava. S. 299-304. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISBN 978-80-223-3351-1 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * podpora predaja * reklama klamlivá * propagácia * legislatíva Anotácia Vymedzenie platnej legislatívy, ktorá vytvára limity využívania nástrojov marketingovej komunikácie, a zároveň konfrontuje marketingový a legálny pohľad na tieto nástroje. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1