Počet záznamov: 1
Vnímanie dôležitosti dizajnu ako kritéria pri nákupnom rozhodovaní v kategórii parfumov: empirická štúdia
Názov Vnímanie dôležitosti dizajnu ako kritéria pri nákupnom rozhodovaní v kategórii parfumov: empirická štúdia Súbežný názov Importance of design as purchase criterion in perfume product category: an empirical study Autorské údaje Ľubica Knošková Autor Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 253-262, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
Poznámky KEGA 017EU-4/2013 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing Heslá priemysel chemický * výrobky * dizajn priemyselný * rozhodovanie nákupné * ženy Anotácia Objektom skúmania je dizajn parfumu ako kritérium nákupného rozhodovania. Dizajn je pridanou hodnotou akéhokoľvek produktu, zvyšuje jeho konkurencieschopnosť i uplatnenie na trhu. Zo všetkých produktových kategórii, parfumy sú najviac známe svojim kreatívnym balením a dizajnom fľaštičiek. Tovaroznalecká charakteristika kategórie parfumov. Dôležitosť kritérií pri nákupe parfumov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-043, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1