Počet záznamov: 1
Seniori a humor v reklame
SYS 0175199 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073004.2 100 $a 20130905d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Seniori a humor v reklame $d Seniors and humor in advertising $f Helena Labská, Kornélia Richterová 301 $a VEGA 1/00612/12 330 $a Niektoré aspekty percepcie humornej reklamy. Humorná reklama a jej pôsobenie v komunikácii. Postoj k humornej reklame - seniori, mladší respondenti. Formy humoru. Vplyv humoru na zapamätanie si produktu a značky. Celosvetový rast významu "striebornej ekonomiky" vedie autorky k formulovaniu záveru, že len starostlivý výskum, citlivá práca tvorcov reklamy, úctou k starším naplnená produkcia a reklama prezentovanej vo vhodnom čase môžu aj pre seniorov priniesť plne akceptovateľný humor v reklame. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174940 $1 010 $a 978-80-225-3662-2 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 348-363, CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [687 s., 13 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002388 $a humor 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130905 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1