Počet záznamov: 1
Nation branding ako prostriedok prezentácie štátu v zahraničí
Názov Nation branding ako prostriedok prezentácie štátu v zahraničí Súbežný názov Nation branding as tool of state presentation in abroad Autorské údaje Michal Držka Autor Držka Michal EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument MMK 2013 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník IV. : 9. - 13. prosince 2013 Hradec Králové, Česká republika. S. 3098-3108 [CD-ROM]. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2013. ISBN 978-80-87952-00-9 Poznámky PMVP I-13-115-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá štát * imidž * prezentácia * Slovensko Anotácia Nation branding je ideálnym prostriedkom na propagovanie predovšetkým malých štátov. Cieľom brandingu je vytvoriť v zahraničí jedinečný obraz krajiny či regiónu. Predkladaný príspevok ponúka návod a sériu príkladov na to ako si vytvoriť správnu branding stratégiu. Prečo nastáva éra competitive identity (CI), šesťuholník CI. Jednotná prezentácia štátu v zahraničí. Ponaučenie pre Slovensko. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02034-013, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1