Počet záznamov: 1
(Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore
Názov (Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore Preklad názvu Unreadiness of final customers for the concept of sustainable marketing management in the European area Autorské údaje Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová, Rastislav Briestenský Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela Spoluautori Gubíniová Katarína Briestenský Rastislav Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 1 (2014), s. 26-33. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * marketing manažment Anotácia Inštitucionálne zastrešenie politiky udržateľného (marketingového) riadenia orgánmi Európskej únie. Identifikácia pripravenosti a bariér pri prechode na koncepciu udržateľnosti (marketingového riadenia). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1