Počet záznamov: 1  

Stimulovat emoce zákazníků se v místě prodeje vyplatí

  1. Názov Stimulovat emoce zákazníků se v místě prodeje vyplatí
    Autorské údajeDaniel Jesenský
    Autor Jesenský Daniel
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 2 (2014), s. 6-8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá nákup * správanie spotrebiteľa * emócie * stratégia marketingová
    AnotáciaEmócie výrazne ovplyvňujú nákupné správanie zákazníka v mieste predaja. Potvrdzujú to výskumy a stavajú na tom moderné in-store komunikačné stratégie všade na svete.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.