Počet záznamov: 1
Konkurenčne orientovaná tvorba cien
Názov Konkurenčne orientovaná tvorba cien Preklad názvu The Competitive-oriented pricing Autorské údaje Júlia Lipianska, Mária Hasprová Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 26 (2014), s. 256-264. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/0178/14 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá tvorba cien * stratégia podniková * konkurencia * stratégia marketingová Anotácia Návrh spôsobov, ako môže podnik reagovať na zmeny cien konkurencie a naopak, ako by mohol reagovať konkurent v prípade, že by podnik zmenil cenu. Tieto reakcie by podnik mal predvídať a tvoriť si aj vlastný plán reakcií pre rôzne varianty postupu konkurencie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00607-004, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 25-28
článok
Počet záznamov: 1