Počet záznamov: 1
K vymedzeniu obsahu kompetencií manažéra v personálnom marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu)
Názov K vymedzeniu obsahu kompetencií manažéra v personálnom marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu) Súbežný názov The definition of the content of manager competencies in personnel marketing and the understanding by company managements in the Slovak Republic (survey results) Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Economics and business management in the 21st century : [proceedings] : 2nd international scientific conference : 10th – 11th september 2014, Ostrava, Czech Republic. S. 414-421 CD-ROM. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2014 / Skopalová Dita ; Prusenovská Ivana ; Economics and business management in the 21st century International scientific conference. ISBN 978-80-248-3520-4 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Poznámky VEGA 1/0053/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment personálny * manažéri * zručnosti * schopnosti pracovné * kompetencie manažérske * marketing personálny Anotácia Pojem kompetencia. Prieskum zameraný na vymedzenie kompetencií manažéra v oblasti personálneho marketingu. Výsledky prieskumu a diskusia. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00796-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1