Počet záznamov: 1  

K vymedzeniu obsahu kompetencií manažéra v personálnom marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu)

  1. Názov K vymedzeniu obsahu kompetencií manažéra v personálnom marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu)
    Súbežný názovThe definition of the content of manager competencies in personnel marketing and the understanding by company managements in the Slovak Republic (survey results)
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Economics and business management in the 21st century : [proceedings] : 2nd international scientific conference : 10th – 11th september 2014, Ostrava, Czech Republic. S. 414-421 CD-ROM. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2014 / Skopalová Dita ; Prusenovská Ivana ; Economics and business management in the 21st century International scientific conference. ISBN 978-80-248-3520-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    PoznámkyVEGA 1/0053/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment personálny * manažéri * zručnosti * schopnosti pracovné * kompetencie manažérske * marketing personálny
    AnotáciaPojem kompetencia. Prieskum zameraný na vymedzenie kompetencií manažéra v oblasti personálneho marketingu. Výsledky prieskumu a diskusia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00796-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.