Počet záznamov: 1
Informačný vplyv referenčných skupín na spotrebiteľské preferencie naprieč kultúrami
Názov Informačný vplyv referenčných skupín na spotrebiteľské preferencie naprieč kultúrami Preklad názvu Information influence of reference groups on consumer preferences across cultures Autorské údaje Peter Štetka, Mária Braunová Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Braunová Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2014 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 13. - 14. listopadu 2014. S. 1-6 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2014 / Čechurová Lenka ; Jiřincová Milena ; Trendy v podnikání 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0444-5 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
VEGA 1/1174/12 Diagnostika podnikových procesov v kontexte manažmentu rizika a stanovenia hodnoty podniku (50%)
Poznámky VEGA 1/0100/13, 50%. - VEGA 1//1174/12, 50% Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * informácie * kultúra * nákup Anotácia Dôvera ako základný predpoklad informačného vplyvu. Komparatívny index dôvery iným ľuďom. Situačné faktory informačného vplyvu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01140-009, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1