Počet záznamov: 1
Facilitation of cultural literacy by means of commercials and movie trailers
Názov Facilitation of cultural literacy by means of commercials and movie trailers Preklad názvu Zabezpečenie kultúrnej gramotnosti prostredníctvom reklám a filmových trailerov Autorské údaje Tatiana Hrivíková Autor Hrivíková Tatiana EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ Zdrojový dokument DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society : international scientific and professional conference : 4th-7th December 2013, Györ, Hungary. S. 209-214. - Györ : University of West Hungary, 2014 ; DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society international scientific and professional conference / Baráth Ondrej ; Okenka Imrich. ISBN 978-963-334-185-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Maďarsko Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá komunikácia interkultúrna * gramotnosť * médiá * adresnosť reklamy * psychológia reklamy * spoty reklamné * tvorba reklamy Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01924-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1