Počet záznamov: 1  

Facilitation of cultural literacy by means of commercials and movie trailers

  1. Názov Facilitation of cultural literacy by means of commercials and movie trailers
    Preklad názvuZabezpečenie kultúrnej gramotnosti prostredníctvom reklám a filmových trailerov
    Autorské údajeTatiana Hrivíková
    Autor Hrivíková Tatiana EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    Zdrojový dokumentDIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society : international scientific and professional conference : 4th-7th December 2013, Györ, Hungary. S. 209-214. - Györ : University of West Hungary, 2014 ; DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society international scientific and professional conference / Baráth Ondrej ; Okenka Imrich. ISBN 978-963-334-185-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaMaďarsko
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá komunikácia interkultúrna * gramotnosť * médiá * adresnosť reklamy * psychológia reklamy * spoty reklamné * tvorba reklamy
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01924-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.