Počet záznamov: 1
Prínosy online komunikácie firmy v rámci budovania pozitívneho corporate image
Názov Prínosy online komunikácie firmy v rámci budovania pozitívneho corporate image Autorské údaje Lenka Šprochová Autor Šprochová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. S. 127-132. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Škorvagová Simona ; Zorkóciová Otília ; Balhar Víťazoslav ; Farkašová Nora. ISBN 978-80-225-4001-8 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnik * komunikácia firemná * komunikácia elektronická * internet * imidž Anotácia Budovanie firemného imidžu - corporate image. Firemná komunikácia - corporate communication. Firmy na internete. Online komunikácia firmy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01452-011, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1