Počet záznamov: 1  

Porovnanie zahraničných a slovenských reinžinierskych marketingových metodík

  1. Názov Porovnanie zahraničných a slovenských reinžinierskych marketingových metodík
    Preklad názvuComparisom of foreign and Slovak reengineering marketing methodologies
    Autorské údajeJaroslav Dugas, Vojtech Ferencz, Anna Krištanová
    Autor Dugas Jaroslav EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Spoluautori Ferencz Vojtech EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Krištanová Anna EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 10, č. 3-4 (2014), s. 53-63 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2014. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * metodológia * konzultácie * podnik * reengineering
    AnotáciaTransformačný proces a jeho riadenie smerom k prispôsobivej organizácii nie je jednoduché a ani intuitívne. Vyžaduje si to uvážené prístupy použitím metodologických konceptov a rôznych známych techník. Radikálna zmena a nápady procesu zlepšenia aj napriek rôznym problémom sa stali štandardnou súčasťou portfólia zmien a sú často aplikované vo väčšine organizácií, ktoré sa snažia o aplikáciu rozvojových projektov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01779-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 3-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti587.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.