Počet záznamov: 1
Social media marketing
Názov Social media marketing : theories & applications Autorské údaje Stephan Dahl Autor Dahl Stephan Vydavateľské údaje London : SAGE Publications , 2015. - 268 s. ISBN 978-1-4462-8074-4 (vzadu na obale) , 978-1-44628-074-4 (pbk) Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * médiá sociálne * spotrebitelia * značky výrobné * reklama * hry * siete počítačové * elektronizácia * kultúra * etika * výskum * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 885471
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 885471 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1