Počet záznamov: 1  

Social media marketing

  1. Názov Social media marketing : theories & applications
    Autorské údajeStephan Dahl
    Autor Dahl Stephan
    Vydavateľské údajeLondon : SAGE Publications , 2015. - 268 s.
    ISBN978-1-4462-8074-4 (vzadu na obale) , 978-1-44628-074-4 (pbk)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * médiá sociálne * spotrebitelia * značky výrobné * reklama * hry * siete počítačové * elektronizácia * kultúra * etika * výskum * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra885471

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    885471SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.