Počet záznamov: 1
Marketing de l' innovation
Názov Marketing de l' innovation : de la création au lancement de nouveaux produits Autorské údaje Emmanuelle Le Nagard-Assayag, Delphine Manceau, Sophie Morin-Delerm Autor Le Nagard-Assayag Emmanuelle Spoluautori Manceau Delphine Morin-Delerm Sophie Vydavateľské údaje Paris : DUNOD , 2015. - 374 s. Vydanie 3e éd. Edícia Marketing-communication ISBN 978-2-10-072240-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * inovácia * podnik * produkty * služby * technológie nové * modely ekonomické * procesy podnikové * politika podniková * stratégia inovačná Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 887947
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 887947 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1