Počet záznamov: 1
Zavádzanie Market intelligence ako faktora úspešnosti v oceliarskom podniku
Názov Zavádzanie Market intelligence ako faktora úspešnosti v oceliarskom podniku Preklad názvu The Introduction of market intelligence as a factor of success in the steel business Autorské údaje Peter Zahumenský, Štefan Čarnický Autor Zahumenský Peter EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Spoluautori Čarnický Štefan EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 14, č. 33 (2015), s. 15-23. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746 Výstup z projektu VEGA 1/0562/14 Vplyv využívania nástrojov Business Intelligence na výkonnosť podnikov
Poznámky VEGA 1/0562/14 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá oceliarstvo * systémy informačné * výkonnosť podniku * výkony podnikové * konkurencia * stratégia marketingová * systémy integrované manažérske * stratégia podnikateľská Anotácia Význam market intelligence v súčasnom podnikateľskom prostredí. Analýza nástrojov Market intelligence a ich reálne uplatnenie v oceliarskom priemysle. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01333-003, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 33-34
článok
Počet záznamov: 1