Počet záznamov: 1
Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov
Názov Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov Preklad názvu Shopping Centers in Bratislava and Attributes Influencing Consumer Preferences Autorské údaje František Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita, Josef Kunc, Peter Barlík Autor Križan František Spoluautori Bilková Kristína Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kunc Josef Barlík Peter Zdrojový dokument Geografický časopis : [vedecký časopis]. Roč. 67, č. 4 (2015), s. 341-357 online. - Bratislava : Geografický ústav SAV, 2015. ISSN 0016-7193 Poznámky VEGA 1/0082/15. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.378 - Obchodná sieť Heslá centrá nákupné * zvyklosti obchodné * správanie spotrebiteľa * siete maloobchodné Anotácia Zhodnotenie nákupných preferencií spotrebiteľov v kontexte hlavných atribútov nákupných centier na území mesta Bratislava. Správanie spotrebiteľov v Bratislave a ich percepcie nákupných centier v priestorových súvislostiach. Vyhodnotenie relatívnej dôležitosti atribútov najviac preferovaných nákupných centier v Bratislave. Kategória EPC ADN Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01650-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 618.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1